hola



hellu !
jag vet att jag har blivit osocial :(
men jag ska berätta om min helg som för övrigt va väldigt lam dååå !  

fredag : skolan & tråk hemma .. :(

lördag : sovde hos vera  - inställd träning :( -

söndag : läxor och så åt jag kebab ! :d

juste idag då .. vi hade idrott , men jag gick iväg för jag fick DAMP på en ... störd mothafuckah' !
aja. sen hade vi spanska . vi hade en vikarie , som är rolig !
först skulle man berätta om sig själv INFÖR ALLA på spanska , vilket va väldigt pinsamt för jag är ensam tjej & känner inte alla killarna där :( men aja tillbaka till presentationen !
juste  , man fikc inte heller säga ''likadant'' som dom andra heller ..
jag sa :
tengo 3 hermanos , diezisiete , diezinueve & veintedos . me llamo matilda , tengo trece años .
=
jag har 3 bröder , 17 , 19 , 22. jag heter matilda och är 13 år.
ah det va lite udda men man fick somsagt inte säga som dom andra !

aja. nog om spanska -.-

puss  !





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback