test skit :p

KÄRLEK:
Är du kär just nu? lite (a)
Har du någon kille just nu? nej , ingen vill ha mej .
Har du dumpat någon? ja0
Har någon dumpat dej? nää ..
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? ehm.. (a) kanske :p fast ja venne :pp
Vem kysste du senast? ingen .
Vem kramade du senast? lisaberg <3
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? nej ;)!


SKOLA:
Är du duktig i skolan? jag tycker det? :D
Har du bra betyg? jag tycker det ?:D
Har du fått göra om ett prov någongång? ah ?
Har du fått ett bra resultat på ett prov? ja ? :p
Sköter du dej i skolan? ja :D
Har du tuggat tuggummi under skoltid? ja ? :p
Haft mobilen på lektionstid? HAHAHHA JA ? :O 
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? nej  .

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? 5
Trivs hemma? ja det gör jag :)
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? nee
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? mjaa..
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv? klart :p
Du älskar din familj oavsett vad som händer? klart ? :s

VÄNNER:
Du har vänner? ja
Vem/vilka var du med sist? vera <3
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? ne du vet ? klart jag gör :O:O
Är det okej att ha kill-kompisar? ja ? :s
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? nej !!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? njaaa..
FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? inte VARJE  men oftast :D
Putar med läpparna på kort? inte ofta
Använder foundation på läpparna? NEJ
Super dej packad varje helg? gud nej , vad tror du om mig ?!
Du har pussat en tjej? aa
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrsyr? jag har platt hår ? nej omg nej omg :D
Ditt hår e knallblont? INTE KNAALLL .
ALKOHOL:
Har druckit alkohol? nje, asså inte mycket isf bara smakat
När drack du alkohol senast? - vetifa
Vad var det för sorts alkohol? - typ nån cidergrejs som smakar saft :D
Brukar du dricka alkohol? nop
Har du druckit öl? smakade utan pappa fast bara lite :) 
Tycker du om öl? nej
Har du varit full? nej

KRIMINELLT:
Ange tre saker du snott? - har inte snott något
Är det okej att vara kriminell? nej?
Vill du bli kriminell? nej
Varför gör du sånt här? gör inget? ;d
Det är inte okej med att vara kriminell? är inte ens det? HAHA
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? nej så lat är jag faktiskt inte ;)
har du suttit i fängelset? nej
Vill du hamna i fängelset? nej


DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? aa..
När grät du senast? igår
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? nej.
Du har slagit ner någon? nä , lite mogen är ja väl ? :s
Du har skadat någon med flit? beror p .
Har du någon viljat döda någon? viljat, men skulle aldrig gör det
Vem bråkade du senast med? -

ÖVRIGT:
Motto? vad är det värsta som kan hända ?
Film? vadå ?
Musikgenre? favorit eller ?! :s
Lyssnade senast på? nn låt.
Var det här kul? lite kanske :)

Kommentarer
m

allt bra?



Blogg: http://michellerunquist.blogg.se/
2010-10-18 @ 17:20:00
ee

tack gumman !



Blogg: http://emshiie.blogg.se/
2010-10-19 @ 16:02:24
m

sv; jag mår bra!:D



Blogg: http://michellerunquist.blogg.se/
2010-10-19 @ 21:17:30
MAJA BLIDSTÅL

sv; NEEEJ DET ÄR JAG VERKLIGEN INTEEE!!!! :O:O

DU E !! <3



Blogg: http://majablidstal.blogg.se/
2010-10-20 @ 17:29:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback