klass lillehammer

Om din klass:

Har ni några minnen ihop?: Ja !!
Vilken skola?: Prolympia
Hur många är det i din klass?: 17 :D
Hur många killar?: 13
Hur många tjejer?: 4 :)
Hur många lärare har ni?: 2 mentorer
Vem har du känt längst?: Ida ♥
Är eran klass stökig?: om den är haha.
Vem är roligast?: Linnea
Hur skulle du beskriva din klass?: störd..... höhö
Vem är mest läslus?: INGEn !!!! 
Är några tillsammans i din klass?: nej .
Vem är jobbigast?: FIDDE Ahhahahahahahahahhahahaha.. nej men jag vetinte x)
Vilka känner dig bäst?: ÅSA trorja :)
Vem är mest blyg?: ingen
Vem är klassens snobb?: Ingen ?
Vems skratt är roligast?: åsas :D
Vilka är "sportfånar?: typ alla ?
Vem slåss bäst?: hhahahah .
Är några intresserade  av hästar?:
Är någon allergisk mot något?: SMÅ KAKOR HAHAHA,. asså bara klassen fattar . 
Spelar några fotboll?: ee.. jag tror det ? :D
Spelar några hockey?: ja förfan
Hur länge har du gått i denna klass?: sen 6 an :)
Finns det några syskon i eran klass?: PONTUS OCH MARIUS
Vem är mest datanörd?: Micckke :D
Vem har sömnproblem?: jag brukar inte gå o fråga folk om dom har sömnproblem -.-
Vilka brukar du umgås med?: åsa o linnea typ.
Vilka brukar du sitta med ?: vart ?
Vem får dig alltid att skratta?: det vet jag inte . eller jo! JOHANG när han får damp, då garvar hela klassen :D
Hur många kommer läsa det här?: ingen :D
Vem är dina "närmaste"?: åsa och linnea ?
Har du några minnen från skolan?: haha klart jag har ?
Vem är bäst på:
matte- vetifan,
Svenska- ingen typ eller ah jag vet inte ?
Engelska-  tobbe är ganska bra tror ja ? :)
Bild- jag och åsa läättth hahahaha...
Träslöjd- venne ?
Syslöjd- MEN JAG VET INTE.
Idrott- ALLA nananna,,,
Älskar du din klass?: ee........ tror det ,,, hahahha ;)
Brukar ni göra saker med klassen?: vi spenderar halva dagen med varandra  , räcker inte det ? höhö. men ibland typ ? :)
Är det mycket bråk i klassen?: hahahhahah SKOJBRÅK.....
Brukar det vara mycket prat på lektionerna?: Ja
Någon som tjaffsar emot läraren?: Ibland typ ?
Är ni en "sport-klass"?: Japp ! :D
Kommer du sakna klassen när ni slutar? klart man gör -.-

MOBIL BILD.

Kommentarer
ITZI

Låter som att du går i en bra klass ;)



Blogg: http://itzi.blogg.se/
2011-02-15 @ 15:13:38
sannalitens.blogg.se

Svar: Tacktack! :) vad gör du idag då? :)



Blogg: http://sannalitens.blogg.se/
2011-02-16 @ 14:33:46
ITZI

Låter som det iaf! :D



Blogg: http://itzi.blogg.se/
2011-02-16 @ 22:32:30
Alexandra

haha nej, det nagellacket var det länge sen jag använde :p



Blogg: http://alexandrareichert.blogg.se/
2011-02-17 @ 08:35:43
sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag har precis slängt mig i soffan. Vad ska du göra i helgen då? :)

Kram, Sannaliten



Blogg: http://sannalitens.blogg.se/
2011-02-17 @ 22:15:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback