inget liv

Åtta saker som jag gjorde igår : vaknade , va med moa , köpte chips , åkte buss , åt jordgubbar , satt vid datorn , kollade på Bigbrother , sov !

 

Åtta saker på min önskelista : göra om rummet, ny mobil, bodyshop saker (a) , pengar , presentkort , dator , systemkamera

 

Åtta saker som gör mig irriterad : folk som tjatar , folk som typ skriker mycket , folk som vill ha uppmärksamhet , när nån kastar saker på mig (a) ,  när saker inte går min väg för det mesta , när man tror man vet vart man har det och sen när man behöver det så finns det inte där !  det får bli 6 st :D

 

Åtta saker som gör mig glad : shoppping, pengar :D , kompisar , familjen . , NISSE , sol  , när man får nåt man vill ha  ? , hahah kommer inte  på mer


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback