asså hur orkar jag ?!

1. Hur gammal är du om fem år? 19 år
2. Vem var den sista du träffade?Eh träffar moa nu ju :)
3. Hur lång är du? 169 centimeter
4. Vilken var den senaste film du sett? jag kommer inte ihåg :o tror de va pledge this
5. Vem ringde du senast? Pappaa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ''BRAA <3333333'' till moa
7. Var är dagens planer? sitta vid datorn , sova hos moa
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa är mer rakt på sak, det behövs ibland om man vill säga mer saker och inte pallar sms allt. annars sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambos
10. När såg du senast din mamma? typ 2h sen
11. Vilken ögonfärg har du? blå, ibland grönblå
12. När vaknade du idag? halv 12
13. Har du någon gång hittat en katt? ute har man väl sett en katt ? eller va hahah !?
14. Vilken är din favoritplats? åh för svår
15. Vilken plats föredrar du minst? -ll-
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? ett bra liv med bra jobb,man,djur och kanske snart ett barn?
17. Vad skrämde dig som barn? var inte spec. rädd när jag var liten
18. Vem fick dig att skratta senast? MOA
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? ?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar & stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? olika
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? SKÅNE FOREVER !!
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nepp ahhahaha
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? meh åh de är ju olika
26. Är du social? Ja, för det mesta. ibland kanske inte ?
27. Vilken är din favoritglass? knäck & polka
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara, slösa :D
29. Tycker du om Kinamat? ibland gott
30. Tycker du om kaffe? ibland gott
31. Vad dricker du till frukost? vatten,saft eller juice. knaske kaffe/te ?
32. Sover du på någon särskild sida? HÖGER, !!
33. Kan du spela poker? ofc
34. Tycker du om att mysa? Ja!
35. Är du en beroendemänniska? (a)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? neppp
37. Vill du ha barn?troligtvis
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och un poco español
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool & hav
41. Vad spenderar du helst pengar på? asså åh allt jag vill ha
42. Äger du dyra smycken? Njaeeeeeeee, eller jag använder inte dom (a)
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? ett chips
45. Vem är den roligaste människan du känner? emma, elina,moa , ja alla jag tycker om!
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett är på hakan när jag satt i en stol och min bror satte sig i den andra ändan så flög jag in i ett skåp...
47. Vad har du för ringsignal? Sony ericsssooooonnn
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja
49. Flirtar du mycket? Njaee
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På bussen
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, herregud
52. Har du fått fortkörningsböter? ja jag har ju körkort o allt me!!!!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Kommer ikke ihåg
54. Läser du dagstidningen? hahah ne
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nejsan :)
56. Dansar du i bilen? Nepp hahah !?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? ingen aning
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ehm... kommer inte ihåg
59. När var du i kyrkan senast? idag hahahha moa och jag ville ha fika på allahelgonsdag :D
60. Vilka personer utmanar du? Go for it dom som vill !
WEHUUUU TIDSFÖRDRIIIV

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback