r a n d o m test

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov!
Vad gjorde du för 15 min sedan: hahahhaha strechade hahahahahah!!!
Det sista du sa högt: jaaa!
Det senaste någon sa till dig: matilda!
Vad har du druckit idag: juice, vatten , cola
Vad var det senaste du åt: billys pan pizza!
Vad var det senaste du köpte: godis!
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig nu: ingen aning ? typ natt ?
Godaste glassmaken: alllllllllllllllllttttttttt
Sover du tungt: JAA hör inte ett skit när jag sover
Drömmer du mardrömmar: när jag va liten ja men nu vet jag inte riktigt ?
Trivs du med ditt jobb: hahahh jobbar ju med så?
Vad ser du om du tittar till höger: pappa
Vad ska du göra härnäst: SOVA
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu:  t r ö t t
Favoritgodis: rollo , surt och snöbollar ♥
Kläder just nu: gula shorts och gult linne hihi
Hur många kuddar sover du med: 1/2
Morgon eller nattmänniska: natt
Är du kittlig: J A
Snarkar du: nej men jag pratar i sömnen
Stjärntecken: lejon
Äckligaste insekten: spindlar , FAST det inte är någon insekt men dom är supermega äckliga ändå.
Längtar du mest efter just nu: sängen ♥♥♥


repris men sakna lite ://

Kommentarer
Thilda

En halv kudde :0



Blogg: http://ponysarna.blogg.se/
2011-10-02 @ 15:28:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback