lördagsmys :D!

hej !
idag har jag tränat så  jag har då inte bloggat . det var en jäävligt jobbig träning. en timmas uppvärmning . 45 min redskap . 15 minuters paus . 1 timmas styrka .
så jag va helt jävla blöt. HAHAHAH!
nu har jag fixxat mig & sånt .
JAG BRÄNDE MIG PÅ ÖRAT MED MIN PLATTTÅNG !!!!!!!!!!!! :'(
fyfan va ont det gör . det gör fortfarande ont & det va en timma sen ! o:
aja. nu ska ja inte klaga .. eller ngt .. (a)
haha !
moa kommer snart och vi ska smaska i oss massa godis . jag mst ju fylla upp det ja har tränat bort nivet HAHA ! ne jag bara skojja 8) . men det är ju ett måste eller hur ?
har ni lördags godis , eller fredags godis ?


nu ska ja gå upp för vi har fått gäster .
puss !

Kommentarer
ayla

sv. jo men om man bortser mot hennes chanser då? (:



Jamilla är ju sverige rihanna :D



Blogg: http://idaelfs.blogg.se/
2010-09-26 @ 11:32:34
natalie åström

shuuuuuuu, KOLLA VEM SOM VANN, VAR DET DU? VEM VET , WELL NOT YOU IF YOU NOT KOLLAR :D



Blogg: http://natallie.blogg.se/
2010-09-26 @ 21:04:54




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback