ridningen!

Jag hade snutije igen.
och vi skulle hoppa, men jag ''kännde'' inte snutije så bra för jag hade bara haft han 1 gång på markarbete...
men först började vi med bommar och han lyssnade mycket bättre idag!
sen var det bommar och ett kryss, först gjorde han värsta  språnget men det va inget mer me de de va inte sååå stort.
sen höjde hon bommarna också, så första gången tvärstannade han men ångrade sig och bestämde sig för att hoppa ändå, då jag landade lite ''framåt''.
sen andra gången stannade han igen och hoppade sedan jääääätte hööögt och då flög jag lite över sadeln men de såg nog bara för fult ut hahahha!
sen lite senare så skulle jag komma igen och då vek han undan snabbt som blixten och då hängde jag på hans hals och sadeln, men bäst som jag är så satt jag kvar :')
de andra hoppen va fina :) han sprang kanske på liiiiiite för mycket hahah!
hejsvejs!

ganska gammal men där är han ju snyggingen!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback