dagens ........

Dagens humör: glad ! det är ju sommarlooooov, fast det suger att det regnar som fan :(

Dagens mående: hahah va ?

Dagens borde: Ringa Moa

Dagens frisyr: Vanligt utsläppt !

Dagens klädsel: pyjamas & mystofflor

Dagens planer: Moa

Dagens vill ha: MASSA PENGAR SÅ JAG KAN SHOPPA MASSOOOR & RIDKLÄDER

Dagens längtan: efter SOL

Dagens fundering: varför regnar det just idag !??

Dagens beroende: vadå ? ;s

Dagens tråkigaste: R E G N E T

Dagens tidning: Ingen :D

Dagens låt: Jag har fest i hela huset på hjärnan så det får bli den då :)




kasperrrrr !!


Kommentarer
sannalitens.blogg.se

Svar: Hej igen, sorry att jag aldrig svarade, men har haft lite fullt upp med lite förändringar och sånt med bloggen, och så ska man ju ha ett liv utanför också, hehe :) Men nu är jag tillbaka! Hur har du haft det sen vi hördes sist? :)



Förresten, har du deltagit i H&M tävligen? Där du kan vinna 900:-? Annars har du länken här om du vill vara med: http://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-900-kr-presentkort-paa-hm/?rID=79



Blogg: http://sannalitens.blogg.se/
2011-06-10 @ 13:40:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback