om ridningen !

hej tänkte skriva lite kort om ridningen idag också !
Det va sista ridningen för denna terminen , surt som citron :(
men jag ska iaf fortsätta sen i höst så... :)
Jag hade iaf CASTILLO, ja den söliga som man inte får igång, fast bakom rebus trallar han på !
Och Moa fick tabris, min favvo :(
vi hade 2 nya så vi travade bara & skrittade då såklart haha.
Sen släppte jag ut ; Prince Felicio , marvin och castillo i hagen med :)
ni får en till bild på castillo & tabris då :)
Och juste jag testade ridhjälmen också & den passade så nu ska jag köpa den hahah / care ;)
uss!

Bild på TABRIS

den bästa , som Moa red :)

Bild på CASTILLO

Och castillo som jag då red :)

Kommentarer
LIENE

Så fina hästar!



Blogg: http://lienes.blogg.se/
2011-06-14 @ 08:12:52
linalöfgren

har du ridit babaar nångång?

jag o nellie red han på örks när vi var där med skolan han är sjukt seg :oo



Blogg: http://liinalofgreen.blogg.se/
2011-06-15 @ 17:19:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback