om ridningen ! :))

eftersom jag har blandade läsare , så tänkte jag skriva lite snabbt om ridningen i måndags då :)
Min pappa var med och kollade för Moa va inte med , men hon skulle haft Tabris , MIN FAVVO !! hahah:(
Jag fick en häst som heter Castillo, han va sssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeggggggggggggggg.
Vi red på fältet, och ah hennes röst ''blåste'' iväg, så vi fick göra vad vi ville , så ah jag tänkte trava lite över bommar & så.
Men NEJ det ville typ inte han , men när ngn annan gjorde det , då gick det , inte snabbt men framåt gick det!
Och sen lite senare så fick vi gallopera ! Kul som fan ♥
Nästa gång är sista gången för denna terminen :( puss!

Bild på CASTILLO

CASTILLO

148 mkh, br.skäck
e. From
u. okänd
Korsningsponny



(kopierat från orks.nu)

Kommentarer
nelliekarlsson

var du på skolavslutningen? <3



Blogg: http://nelliiekarlsson.blogg.se/
2011-06-10 @ 19:05:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback