ridningen ! :)

Tänkte berätta om ridningen igår, som jag gör varje tisdag.
Denna gången hängde Thilda med till stallet, trevligt !
När vi kom dit så skulle vi ta reda på vilken häst vi skulle ha, jag hade inte fått nån ännu så jag fick vänta.
Men Moa fick Mynt igen , sötisen!
Sen fick jag iallafall reda på att jag skulle ha Royal. söt är han också!
Vi red utomhus denna gången , det va varmt då med så det va skönt :)
Vi typ travade och red över bommar.
thilda tog massa bilder på dom olika hästarna & när jag och Moa red, så ni får se det senare när Moa har skickat dom till mig.

ROYAL :
Bild på ROYAL


Kommentarer
linalöfgren

ridning är fett roligt (a) <3



Blogg: http://liinalofgreen.blogg.se/
2011-05-31 @ 19:00:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback