b ä s t a v ä n ~

grattis min lilla sockerbit - moa emmy granstedt !
du anar inte hur mycket du betyder, m2 + m1 = sant !
alla våra minnen , dom är oslagbara !!!!
- bada
- liseberg
- alla 100000 gånger vi sovit över !
- alla gånger vi har shoppat
- m&m
asså åh det blir tråkigt om jag bara rabblar upp minnen !
men typ alla våra skrattanfall - babs, överkastet , mina strumpor :(, ica reklamen , i like to eat...♥ , a cop of spaghettttttti,när jag kryper och tror jag inte syns,felix!feeelix, komdåfelix !! nehe.., när vi får panik när vi trillar ur ringen i poolen, borka,mamma knackar, måste jag säga mer ? ja vi är normala.
Men det värsta är att vi fortfarande skrattar åt dom!!
alla miljoner gånger vi har pratat i telefon,utan någon anledning,i timmar ! och vi har inte sagt så mycket heller, nynnat lite och så... hahahh !
åh ingen kommer fatta detta inlägget .. :(
tycker bilderna kan säga resten , håller ni inte med ?


har bara ganska nya bilder på denna datorn , men alla kan ju se dom bästa sidorna av henne !
men oftast är hon såhär sockersöt:
 

JAG ÄLSKAR DIG MOA EMMY GRANSTEDT , DU ÄR BÄST SYSTER ♥

Kommentarer
moa

åh vad söt du är gumman !

du är värkligen bäst , älskar dig syster !! (L)



Blogg: http://mmoagranstedts.blogg.se/
2011-11-10 @ 15:11:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback