bästa vän !



hanna wendel . mitt allt

du är så himla bäst gumman ! du anar inte hur mycket du betyder för mig bästa vän !
du är den enda för mig hjärtat .
jag har en ängel som bästa vän !
alla våra minnen är ju fan bäst!
- glass på konsum
- gymnastik !
- skolan
- badar
- FLIKKISAR !
kan inte skriva upp mer för då kan jag inte skriva hur underbar du är ju  :(
inte bra ..
vad är jul utan tomten ?
vad är sommar utan sol ?
vad är skolan utan lärare ?
vad är gymnastik utan dej ?
vad är matilda utan sin älskade hanna wendel ?
INGENTING ALLS GUMMAN .
du är den som stöttar mej i alla lägen oavsätt vad ! precis som ja gör för dej
jag gör allt för dig gumman !
denna texten gör inte dej rättvisa :(
men jag klarar ingenting utan dej 
när jag klara någonting utan dej , det är den dagen grisar kan flyga !

älskar dig hanna wendel
~ hand i hand livet ut ~

Kommentarer
hannaa

naw gummman !

gud så söt du är !

jag älskar dig mest

min lilla plutt

du och jag är alltid bäst §

inte äns graven skiljer oss åt ,

inte äns den

Jag älskar dig så mycket !

du kommmer aldrig fatta hur mycket du betyder stjärnan §



2010-12-06 @ 17:48:15
liindblaads

Dagens lucka är öppnat, kolla om de va du ? annars så anmäl dig till lucka 8 i samma inlägg :D



Blogg: http://liindblaads.se
2010-12-07 @ 10:46:10
MAJA BLIDSTÅL

FÖRLÅT FÖR FÖRJÄVLA SEGT VAR!!



sv; KOLLA PÅ DIG SJÄLV DU E SJUUKT JÄKLAAA SÖÖÖÖT!!!!! :O :O :O:O <3



Blogg: http://majablidstal.blogg.se/
2010-12-07 @ 16:11:19
MAJA BLIDSTÅL

sv; hihi taaack!! (aaa'

DUJAA!



Blogg: http://majablidstal.blogg.se/
2010-12-07 @ 22:24:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback