bästa dagen på länge ska ni veta !

victoria gick nyss hem :( fast vi ska träffas på tisdag & kanske sova övet till onsdag för vi går på samma skola .
men idag då så kom hon till mej & jag slängde i mig mat & vi skyndade ner oss till bussen . åkte ner till hva och köpte godis, 2 colaburkar & en påse med popcorn - skitgott !
det är att rekomendera . sen va vi på utsikten och dampade och hade oss .
- fan va cola du är HAHAHAHHAHAHAHAHAHHA .
- yummmmmymmymmymmymmymymmmyuuummmmmyy :D
HAHAHAH  -interna skämt ^^
sen drog vi hem för dt va kallt och då satte vi oss vid datan & spelade sims :p , vi dödade mamman xd .
och nu sitter jag här & väntar på att maten ska bli klar , ska ta kort på maten , så bilder från dagen kommer i ett senare inlägg !
puss !



gammal bild på oss - love u !

Kommentarer
MAJA BLIDSTÅL

sv; hahaha VERKLIGEN INTE DUUUUU!!!! FÖRSTÅÅ NÅGONGÅNG!!! <3<3<3<3<3<3<3



Blogg: http://majablidstal.blogg.se/
2010-11-06 @ 02:08:55
anapanda

låter som en bra dag :)



kolla in min WIP-video i bloggen :)



Blogg: http://anapanda.webblogg.se/
2010-11-06 @ 09:04:20
vicke

HAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAH, gud va söta :D <3



loveu



2010-11-11 @ 19:33:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback