dag ett !

15 intressanta (?!) saker om mig .

- jag villlllll ha en systemkamera i julklapp !
- jag älskar ordet kardborreband ♥
- mina vänner är bäst !
- jag tkr det är kul att spela sims ibland (a)
- jag hatar när folk läser mina sms - privat (!?)
- även fast ja har hela gaderoben full med kläder x 2 , så har jag inget att ta på mej :(
- jag är ensam tjej på spanskan , hihi !
- jag kan inte komma  på mke mer..
- när jag hade bdb när jag va liten . och skulle göra sånadära tråkiga bdb test -.- så fattade inte ja hur man gjorde såhär (x) så det kom ett kryss i , så ja satt plus i stället (+) HAHAH ! 
- ja stör mig på folk som tror dom är coola -.- patetiskt
- och folk som stirrar  !
- jag är faktist ganska bra på att ljuga xd 
- inte för ja gör det ofta... (i)
- jag tkr det är kul att blogga !



- en nytagen bild med ! (y)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback