felsms !

Till: Pappa
Sms: Har pratat med Linus nu och han tar med sig spriten till festen så betalar vi honom, eh.. nån gång (; ses ikväll!
Svar: Va säger du om en hemmakväll med familjen istället? Med lite godis och helt vanlig COCA COLA.

Förklaring: Oh där var min kväll förstörd..


Till: Min flickvän
Sms: Emelie är så jävla sexig men utan smink ser hon ut som skit!!!
Svar: Säger du som har världens minsta....

Förklaring: Skulle skicka till min polare men smset hamnade hos min flickvän Emelie.


Till: Pappa
Sms: Ikväll ska det bli kul och slicka på din stora håriga kuk. Hoppas jag får den i röven också :P.
Svar: Vad i helvete pratar du om, du är bara 14 år du får inte göra sånt. Kom hem genast så ska vi prata.

Förklaring: Skulle skicka till min pojkvän men råkade skicka till pappa, blev lite pinsamt när jag kom hem.


Till: Brorsan
Sms: Om man får in fler än två fingrar i skithålet, är man bög då?
Svar: Svar JA

Förklaring: Jag om och min polare skickar skumma frågor till varandra ibland och det var ett sånt sms. Nu fick min brorsa det pinsamma sms och krävde en förklaring senare. /Andy


Till: Min man
Sms: Nu hatar jag honom. Jag vill skiljas på rikigt.
Svar: Vad bra, känner lika dant!

Förklaring: Hade bråkat med min man precis och hatade honom just för stunden och skulle skicka detta sms till en väninna. Tyvärr så fick min man messet, fast det var lika bra att skiljas ändå. Vi hade helt tappat känslor för varandra!!! :)


Till: Erik Fotbollstränaren
Sms: Kom till duscharna. Jag är där.
Svar: Nej

Förklaring: Jag skulle skicka till en lagkamrat på en cup. Men jag skickade till tränaren som inte ville möta mig där. /Svea




hahahah !
det finns många mer , men inlägget får inte bli för långt ju .
puss !

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback