fredag / lördag :)

skriver om igår .
va med amanda o vera. mötte dom på kfum . träffade typ inte så många så vi drog ner o köpte kebab & sen började några fråga oss massa - skitkul xd
åsen drog vi t kfum igen o då vare typ bråk & då pallade inte vi va där så vi drog t stan , åkte buss med fyllon x 1oo  xd !
sen gick vi t donken & satt där o så spydde ngn och va helt vit i facet åsånt :s
fail xc
och sen fick vi skjuts hem vid halv 12 typ o då satte ja mig vid datan och gick o la mig vid 2 typ .

och lite om idag med ,

vaknade vid halv 10 för mamma kom in & sa att vi skulle t stan snart jag bara - men wtf -.-
och sen sov ja t 12 och då drog vi t stan och jag köpte 2 par vantar & hårsaker balam åsånt xd och sen drog vi hem, åt, drog t farmor -.- och nu sitter jag här :D

vad har ni gjort idag  / igår ? :)

puss !



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback