jag var visst medlem i ngra grupper på FB ?

 
If you like me, Tell Me, if you miss me, Show it, if you love me, Prove it, The Sims 3, 5000 fans så Bitch-slapar jag min lärare, Jag är säker på att JÖNKÖPING når 30000 fans före andra svenska städer!, se mig inte, se mig inte, se mig inte, se mig inte...TJENA!... fan!, Vi som hellre står själva än att ha falska vänner!!, Player är för Nybörjare, Kärlek är för Proffs!, Tystnaden som uppstår när en polares flickvän är ful, "eey var är du?" idiot du ringde hem till mig, vart fan troru att jag är?, Tystnaden som uppstår när nån säger att den inte har Facebook., Vi som tror att alla kineser kan karate!, Sena sommarkvällar med de personer man gillar allra bäst!, Tio anledningar till varför choklad är bättre än sex, Vi som hatar hon som säger :Abonnenten du söker kan inte nås för tillfället, Vi som kommer kunna säga: När jag var yngre så fanns en så kallad 50-öring, Vi som tycker att (a)-smiley´n borde finnas med i mobilen!, WoW Jocke, VI SOM HAR FULLA GARDEROBEN MED KLÄDER, MEN HAR ÄNDÅ INGET ATT HA PÅ SIG!, Vem är du? Vadå vem är du, DU addade MIG ditt kioskmongo!, När jag var liten trodde jag att skärmen var datorn!, Att vara kär (a), Visa du respekt, så visar jag. Om inte, DRA ÅT HELVETE!!, ''HAHAHAHAHAHAH '' - vad skrattar du åt!? - jag vet inte HAHAHA!!!!, Killar, ni har missuppfattat det, det är SNYGGT med hår. Snagg är fel!, Alla vi som tänker "Vad fan är det här" när vi ser skolmaten, Prolympia, Jönköping, vi som hör våran sms signal när vi inte ens fick nåt sms!, R.I.P alla fjortisar som har druknat i brunkräm, De flesta har bilder på sina idoler, jag har en spegel., Vi som inte orkar skapa en grupp eftersom att vi vet att ingen kommer joina, Vi som blir arga när folk påstår att vi är arga - fastän vi inte är det!, Hata den lilla trekanten som vindrutetorkaren lämnar kvar efter sig, Social Statistics, Converse, "Jag är trött" "Gå och lägg dig" "Nej jag orkar inte", Vi som gillar att få söta sms, Vi som älskar att mysa <3, Coca-Cola, dig, Vi som hatar gråtande fjortisar i idol publiken, Ben & Jerry, skratta, Bert Ljung, Julen, Älskar att bli kliad på ryggen, Vi som älskar kramar!, Kenza Zouiten, Sommaren är underbar, Vi som hatar reklam på spotify!!, Helg!, Spotify, Vi som gillar Julmust, Sovmorgon, vi som älskar mjukisbyxor :), Skumtomtar, blondiner är smartare än brunetter dom tror att smarthet ligger i hårfärgen, Look at Justin Bieber when he was 10! OMFG :O, Såhär såg Facebook ut från början! [2004], De roligaste felmeddelandena någonsin! Måste inte ses! Men det är värt det!^^, What ALL guys think when girls start to CRY!, Converse All Star, Vi som får panik när våra föräldrar säger "kan du komma lite?"., 8 saker varje kille vill ha från en tjej men aldrig frågar efter., Sova, 45 saker en kille vill ha men aldrig vågar be om, 45 saker en tjej aldrig vågar svara ärligt på, fina flickor röker inte, 98% kan inte läsa dessa meningar högt snabbt - Väldigt kul, Om 10.000 gillar, jag svär på gud, att jag köper en get på blocket, De värsta dissarna man kan få, 99% av alla vuxna vet inte vem denna person är - Men alla ungdomar vet, 7 saker som varje pojkvän gör innan han träffar sin flickvän, Fem saker varje flickvän gör innan hon träffar sin pojkvän - LOL, OMG! Se vad denna 6-åriga flicka hittade i sitt HAPPY-MEAL från McDonalds!, Tonårsmamma blev ARRESTERAD och fängslad efter ha laddat upp denna avskyvärda bild på sin baby!, Vi som i hemlighet vill att Sverige ska ha skitväder när vi är på semester!, Vi som ÄLSKAR vårat Sverige!, alla som säger AJ innan man vet om de gjorde ont eller inte, ifall att, 99% vänder sig om efter att ha sett denna bild!, SVERIGES STÖRSTA GODISAFFÄR??! HAR ALDRIG SETT SÅ HÄR MYCKET GODIS FÖRUT?!, Kolla in den här facebook nörden!, "Hey!" Or just ignore me....thats cool, Så kan Google se ut år 2080! Måste ses!, Sned fotbollsplan! Måste ses! Försök spela på den!, Du vil ALDRIG gå på MacDonald efter du har set dette!, 99,9% män kan inte se bilen! Men ALLA tjejer kan! Måste ses!, ALLA SVERIGES 97:OR vi ska slå gruppen alla 96or, 99% kvinnor kan inte se bilen! Men ALLA killar kan! Måste ses!, Om det bor mångubbar på månen, borde inte vi kallas jordgubbar då?, vi som svarar ''Det var inget'' för att man inte orkar förklara :), Oh, Home Alone? Hello Loud Music.., Happy Pets, Åt vilket håll snurrar tjejen? 100% fungerande hjärntest!, Det här måste vara världens roligaste handduk!, Vi som räcker tungan åt bebisar när deras föräldrar kollar bort (a), världen går under 2012 för att alla 94:or får körkort!!, vi som inte fattar vad som händer när man "puffar" någon!, Stare at this for 30 seconds!!!!! Then look at your Hand, Hittar inte min mobil, ringer till den...f**k den är på ljudlös !!!, Låt Andi Mahir Ibrahim stanna i Sverige!, Kan Ica Jerry få fler fans än solna aik?, Vi som hatar lärare med äcklig andedräkt !, IF I WERE IN AVATAR...I WOULD LOOK LIKE THIS By AvatarYourFace.com, Det är inte jag som förklarar dåligt, det är du som fattar trögt, Anchisa "Foki" Wallström, Treasure Isle, alla vi som tycker bensin luktar gott, VI SOM INTE KAN LEVA UTAN MUSIK!!!!!!!!!!!!!!!!!, Friends are like potatoes... If you eat them, they die., VI SOM HATAR ALLA SKRIKANDE SMÅ FJORTISAR, Vi vill inte betala för att använda Face.book.. Om det händer, är vi borta!, PetVille, Tofsar ska sitta i håret, INTE på benen!, FarmVille, Doris, Cyrus, Miley, Selena Gomez , Jag är säker på att JÖNKÖPING når 30000 fans före andra svenska städer!, Vi som låser när vi går på toa även om vi är ensamma hemma., Klarar du den här gåtan tänker du som en psykopat!, Golv? Jag kallar det horisontell garderob!, Vi som har osynliga magrutor, Du öppnar ett paket tuggummi och plötsligt är alla din bästis!, "Don't see me, don't see me, don't see me"... "HEYYY!!!" ... "f*ck", Det här är mitt liv, låt mig leva som jag vill, Kan den här papperspåsen få mer fans än AIK?, vi som säger '' va?'' fast vi egentligen hörde!, Kan det här tuggummit få fler fans än Sverigedemokraterna?, Kan den här lyktstolpen få fler fans än Mona Sahlin?, I don't care if it's 5 minutes or a whole night, i just want to see you., JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA SYSKON!, Nån ramlar.. man skrattar sen frågar Gjorde det ont? VA FAN TROR DU!!?, Jag tror Mcdonalds kan få 100 tusen fans före burgerking!, CarCity.se, Kom igen tjejer! Nu jävlar bevisar vi för killarna att vi är bättre än dom!, Alla vi som inte röker!, Vi som älskar att sjunga, We may not be friends anymore, but i wont forget the memories. <3, Jag är säker på att jag kan hitta minst 100 000 som älskar att kramas!, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.....wait, I don't get it?, No I dont have anything to hide,I just dont like people looking at my phone, If the world ends in 2012, i've wasted my whole life in school. . . lovely., Alkohol löser inga problem, men det gör inte mjölk heller!, ...love me or hate me but never try to change me..., Hallonlakritsskalle, Gymnastik, Pet Society, Var dig själv, skit i andra, Världens mest roliga/pinsamama SMS som har skickats!, roligaste Kondom-reklamerna!!!, hv71 - sveriges bästa lag !, TOP 10 bästa bortförklaringar för sen ankomst!, älskar känslan då man slutar skolan på fredag <3, vad söt du är! nej du är söt, nej du är! KÄFTEN ni e lika fula båda två!, Vi som skickar SMS varje dag, MY TEACHER DARED ME TO FIND 1,000,000 STUDENTS WHO HATE HOMEWORKoch 141 till
 
If you like me, Tell Me,

Kommentarer
nelliekarlsson inte som alla andra!

oh shit :OOOOOOOOO



Blogg: http://nelliiekarlsson.blogg.se/
2010-11-05 @ 22:39:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback