JÄVLA SKIT LIM ?!?!?!?!??!??!?!?

 

damp på mina jävla händer & min mun ?! :o
 jag skulle då sätta på lösnaglar .. så tog den ena tuben med lim slut , så skulle jag öppna en ny då .. och det kan man ju säga att jag ångrade ?! :(
det kom inte ut ngt ur den ''vanliga'' öppningen  , så jag tog den andra , som är större & i andra änden av tuben då .
och där kom det inget heller ?!
åså skulle jag ha den i munnen & bita så det kom ut lim på naglen (i)
så kollade jag upp i 2 sek , och när jag kolla ner igen , så har jag lim på hela jävla handen !!
jag springer in på toan & tar vatten åsånt skit , men självklart har limmet torkat med -.-
fan asså :s
och då skulle jag gå tillbaka till Tvrummet för att stänga tuben så det inte läcker ut ?
men då var det ganska svårt att göra det så jag skulle bita här med, gissa hur det gick ?
INTE BRA .
jag fick lim i hela jäävla munnen, tungan  , tänderna -FYFAN VA JOBBIGT DET ÄR !! :o
nu är lösnagellim min värsta ovän :(

pusshej :*


Kommentarer
emiliaendro.

finblogg! :)

allt bra?



Blogg: http://endaastemilia.blogg.se/
2010-10-21 @ 18:43:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback