rip min älskade gymnastik grupp (L)

jag ska snart dra till bussen , men den går 10 över 11 . intresant? aja . vi börjar egentligen med lunch, men varför äta äckelmat i skolan , när man kan äta vilken mat man vill hemma istället . vi ska ha 3 timmars svenska/engelska lektion, LAMT säger jag bara .. men aja . senare idag ska jag träna (:
men det har hänt ngt sjuukt tragiskt ..
MIN GYMNASTIKGRUPP SKA SPLITTRAS ! :'(
fyfan va surt asså..
dock är andledningen att vi inte har några tränare & att det kommer 6-7 stycken på varje träning , så vi har inte ett fullt lag.. dvs - vi kan inte tävla .
dom som kommer på träningen är :
jag
elsa
mathilda
stina
hanna
emma
amanda

- va lamt att ja räknade upp dom . men ändå :D

ne, nu ska ja dra och borsta mina tänder ! (:

puss!




mio <3


Kommentarer
natalie åström

vilken söt bild :D

hur mår du?



Blogg: http://natallie.blogg.se/
2010-10-07 @ 17:32:52
TIEPAMANDAHH

nu är 3 finaslister uttagna till min weckansblogg tävling.

Gå in och kolla om just du tävlar bland dessa 3.

och glöm inte att rösta!

♥ puss tiepamandahh ♥



Blogg: http://tiepamandahh.blogspot.com
2010-10-08 @ 10:09:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback