11 stycken




- jag ska spara pengar , inte slösa på onödiga saker som jag ändå inte kommer använda  och investera pengarna på något jag kommer använda .

- jag ska inte äta lika mycket godis i skolan. 
 
- jag ska träna mer hemma oså. 
 
- jag ska inte tänka att jag är dålig , man blir inte bättre för det .

- jag ska spara alla mina kvitton
 
- jag ska bädda sängen varje morgon

- jag ska plocka undan i mitt rum innan det bli stökigare .

- jag ska ta hand om mig själv , ansiktsmask oftare , smörja in mej oftare och sådant.

- jag ska försöka dricka mycket mjölk

- jag ska sjunga minst 3 ggr varje vecka

- jag ska ha mer ordning på mina saker typ ? palla leta varje gång man ska ha något , NEJ !

tror ni ja klarar det ? det tror ja :D

puss !



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback