första inlägget 2011 !

ojojojojojojojoj det va längesen jag bloggade , har inte haft ork och tiden , men jag LOVAR att jag ska försöka vara aktiv på bloggen igen .
men nu ska jag berätta om min senaste vecka på heeela 2010 :)

måndag - skiddag med moa i strutsa , asnajs ! (y)

tisdag - va hemma med moa, men vad vi gjorde har jag helt glömt bort :o

onsdag - jag och moa kom på våra nyårslöften och spelade skibo x)

torsdag - vi hade besök av en familj och ''förfirade'' nyår eller vad man ska säga .

fredag - NYÅR ! hela dagen spenderades med moa och vi är bäst på o smälla raketer ! 

lördag - jag och moa åkte och köpte godis och hade spa . moa snarkade sedan här .

söndag - jag och moa va med vera och smällde raketer . sen kommer jag inte ens ihåg mer :s


juste jag har inte önskat er ett gottnytt år så jag gör det nu istället :)
gottnyttår !

puss !



- bilden är från sexan !

Kommentarer
Nora

Jag. Går i 6b nu

Vilken klass går du i ? Skulle gärna vilja ha svaret genom att du kommenterar det på min blogg tack (3



Blogg: http://nosiiee.blogg.se/
2011-01-06 @ 23:37:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback