fullpackat - typ (?)



oh herrejävlar va längesen det va ja bloggade , jag  vet och jag ber om ursäkt :$
ska skärpa mig (!)
men jag har faktist fullt upp .. kan tilloch med skriva min vecka här !

måndag - skolan ( vet inte varför jag inte bloggade i måndags ?)

tisdag - skolan , men sen efter ska jag hem , stress fixa mej till träningen o sen träna .

onsdag - skolan , ( varför bloggade jag inte i onsdags matilda ?! )

torsdag - skolan , har träning då med , men hinner blogga .

fredag -  skolan , sen bloggar ja ju , som nu;)

lördag - träning MITT på dagen , + att man vill ju ha sovmorgon ;)

söndag - ingenting speciellt.

som ni ser har jag 3 ggr träning i veckan nu efter som jag har bytt grupp ( för er som inte vet ) som för övrigt är det asnajs där ! (y)
men aja ,, ni får ha det bääst , puss!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback