20:36

hej jag har ju somsagt inte bloggat så mycket idag ,eller ah jag sa det igår !
fina fisken.
jag var med elina i stallet idag , det va långtråkigt i början , men sen blev det ruligt.
Först red hon UT (av allt, just när jag är där -.-) så ah jag gick typ runt haha , dom trodde nog ja va lite udda (a), men det är jag ju såååååååååååå....
Sen va hon ledare för knatteridningen , och då skulle dom rida ut !!!!!!!!!! men då va jag med en annan tjej.
Sen hade hon en till grupp med knattar , gissa vart dom red?? då va ja med nån liten tjej ,eller ah hon följde efter mig haha.
Sen skulle hon rida igen som ett tack för att hon tog hand om knattarna , och då skulle dom rida ut, men sen blev det inte så , TUR
så ah det va typ min dag , sen har vi badat och lite så, puss !



bild från elinas FB!
snöar det på dej crut ?

Kommentarer
MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

så söt häst :)



Blogg: http://matildays.blogg.se/
2011-06-04 @ 21:53:37
elinafronten'

tjena snygging..

haha lite otur får man la ha ibland eller :)

fast tyckte synd om dej.. tack för bilderna förresten, puss älskardej!



2011-06-04 @ 23:08:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback