min helg med danskarna !

MIN HELG MED DANSKARNA !
fredag :
träffade Emma innan dom kom & bäddade, fixade och lite sånt.
Sen åkte vi ner och dom va 45 minuter sena, kul! sen när dom kom blev jag uppropad först och vi fick några som hette freja & natalie typ :s , dom pratatade inte mycket kan jag säga redan nu ! vi hoppade studsmatta och åt.
dom skulle sova vid 10 och jag & emma sov vid halv 2 :D
Lördag:
man va tvungen att hitta på nåt med danskarna & vi drog t a6 , vi frågade om tråkmånsarna ville gå själva, och dom sa ja ! så jag & emma gick och köpte godis & jag vet inte vart dom gick . sen möttes vi och freja sa att hon inte mådde så bra, så vi skulle gå bort till pappas jobb & åka hem , men då...
SPYDDE HON MITT PÅ A6 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag och emma visste inte vad vi skulle göra :o
så gick vi in på toan och hon grät i typ 15 minuter & jag och emma stog och väntade haha.
sen åkte vi hem & dom gick och la sig :o helt utan att säga nåt dom bara gick ner & la sig ;s
sEn blev det tidför uppvisning & dom gick själva & vi gick med våran grupp :)
När vi skulle fram på golvet gick det bra , faktist ! hoppade dock över mitt överslag så dom sa att jag skulle springa tillbaka och köra igen , och då körde jag :)
sen blev det buffe eller vad det heter (tacossak) och typ lekar, blandade lekar.
i slutet skulle man spela fotboll med en tratt på huvudet, FAIL!! ahahah..
sen åkte vi hem & dom gick ner på rummet & satte på tvn, (utan o fråga) och satt och åt godis :o vårat godis..
sen kom dom upp i soffan i bara trosor o täcke, det gör man la inte hos främlingar eller ?!?!? :s
söndag:
det blev en helt vanlig träning med dom och sen, äntligen stack dom !


Kommentarer
Laramore ^^

Vinnarna är utsedda, så kika in och se om det vart du! Om inte så var med igen! :D



Blogg: http://laramore.blogg.se/
2011-05-15 @ 20:31:19
amelie och malin

okej, typ skola och rida :D



Blogg: http://somethingyoulike.blogg.se/
2011-05-15 @ 20:38:02
sannalitens.blogg.se

Svar: Jaha. Jag har huvudvärk så jag vilar lite :/ Har du någon favoritfilm? Vill ha lite bra filmtips :p



Blogg: http://sannalitens.blogg.se/
2011-05-16 @ 10:11:19
elinafront

haha matilda.. danskar e inget att leka me du! :)

Haha när du sprang tillbaka och skulle göra överslaget igen, haha så gulligt hörru, puss <3



2011-05-29 @ 00:20:09




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback